FacebookTwitterVKontakteПідписатися на RSS

Школа від заснування до сьогодення

/Files/images/Файл 10.01.18, 11 28 46.jpeg

Комунальний заклад «Харківський ліцей №38 Харківської міської ради» було збудовано в 1965 році, за 7 місяців як середню загальноосвітню трудову політехнічну школу з виробничим навчанням № 38 м. Харкова.

Наказом № 1 від 01.06.1965 було призначено директором школи-новобудови № 38 Косца Михайла Макаровича з 01 червня 1965 року (підстава - наказ по Харківському ОБЛВНО від 27 травня 1965 року),

Борзилову Ганну Василівну з 1969 по 1972 роки,
Мухіна Олега Дмитровича з 1972 по 1980 роки,
Борзилову Ганну Василівну з 1980 по 1991 роки,
Костромітіна Юрія Олексійовича з 1991 по 2002 роки,
Чархукян Галину Вікторівну з 2002 по 2004 роки,
Рудюк Наталію Олексіївну з 2004 по 2005 роки,
Колесникову Оксану Володимирівну з 2005 по 2016 роки,
Поклонського Олександра Олександровича з 2016 по теперішній час.

Комунальний заклад освіти – Середня загальноосвітня школа № 38 Фрунзенського району м. Харкова реорганізована у комунальну установу освіти – Середній загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 38 (наказ №1 від 01.07.1998 управління освіти Харківської міської ради).

Комунальна установа освіти – Середній загальноосвітній навчально-виховний комплекс № 38 реорганізовано у Харківську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 38 Харківської міської ради Харківської області (рішення 30 сесії 4 скликання Харківської міської ради від 20.12.2004 за № 217/4; наказ управління освіти Фрунзенської районної ради від 31.12.2004 за № 180).

Харківську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів № 38 Харківської міської ради Харківської області перепрофільовано та перейменовано у комунальний заклад «Харківській ліцей №38 Харківської міської ради» відповідно до рішення 16 позачергової сесії Харківської міської ради 8 скликання від 13.06.2023 № 378/23 «Про перепрофілювання (зміну типу) та перейменування закладів загальної середньої освіти».

Сьогодні у межах розробки методичної теми, над якою працює педагогічний колектив закладу, а саме: «Компетентнісне навчання – орієнтир сучасної освіти» було визначено мету організації методичної роботи - забезпечення умов для підвищення рівня педагогічної майстерності та професійної компетентності педагогів закладу, поставлено відповідні завдання методичної роботи:

- спрямувати роботу педагогічного колективу закладу на якісне засвоєння та забезпечення вимог нового Державного стандарту початкової, базової та повної загальної середньої освіти з урахуванням особливостей реформи освіти «Нова українська школа»;

- орієнтувати зміст методичної та експериментально-дослідної роботи на забезпечення компетентнісне навчання, що сформує в учнів здатність практично діяти, застосовувати отримані знання, вміння і навички в життєвих ситуаціях;

- оптимізувати реалізацію в закладі внутрішнього контролю та самооцінювання освітньої діяльності з урахуванням нових вимог Державної служби якості освіти; посилити роль самоконтролю та громадського контролю за професійною діяльністю педагога, роботою ліцею в цілому;

- забезпечити діяльність методичних об`єднань вчителів на засадах самоорганізаційної взаємодії педагогів, з урахуванням перспектив переходу педагогічних працівників на нові умови праці тощо.

На виконання поставлених завдань щодо роботи над впровадженням оптимальних технологій інформаційно-аналітичного характеру на основі сучасних наукових досягнень у різних напрямах діяльності школи впроваджувалися новітні технології навчання, що активізують практичну спрямованість освіти, професійну орієнтованість; забезпечувалося використання інформаційних засобів підтримки й супроводу освітнього процесу, здійснювалася інтеграція цих засобів з традиційними засобами навчання. Також слід зазначити наступні освітні технології, проекти та інноваційну діяльність, яка впроваджувалася у закладі освіти

· використання окремих елементів технології розвивального навчання в початковій школі за системою Д.Б.Ельконіна - В.В.Давидова;

· розвиток інклюзивного навчання у школі, робота у напрямі покращення архітектурної доступності; станом на початок 2023/2024 н.р. мережа інклюзивних класів становила 14 класів, у яких загалом навчалося 30 учнів з особливими освітніми потребами;

· участь в освітньому проекті «Громадська активна школа»;

· впровадження інформаційно-комунікаційних технологій на різних рівнях управління закладом освіти, під час освітнього процесу, зокрема технологій дистанційного навчання в умовах посилення карантинних обмежень та в умовах воєнного стану;

· здійснення постійної інформаційної підтримки шкільного сайту, інстаграму школи та офіційного телеграм-каналу для оперативного оповіщення учасників освітнього процесу;

· робот з поповнення електронної бази дидактичних і методичних матеріалів з різних навчальних предметів.

Розв’язання завдань в аспекті управління діяльністю педагогічного колективу здійснювалось у відповідних формах організаційної та методичної роботи, як то:

- педагогічна рада, нарада при директорові, оперативні наради, методична рада – колективні форми взаємодії та роботи;

- методичні об’єднання, творчі групи, школа молодого вчителя, семінари-практикуми, наприклад постійно-діючий семінар з основ комп’ютерної грамотності, педагогічні тренінги - групові форми роботи;

- методичні консультації, співбесіди, взаємовідвідування, аналіз уроків – індивідуальні форми роботи.

Фотоархів

Кiлькiсть переглядiв: 0